Na instagramu ráda sleduju profil silena_nehtarka, tezky_zivot_sluzebnic, nebo holkazlekarny. Poslední jmenovaná mi nedávno svým příspěvkem o sypané sépii (ze které se vyklubala stévie), připomněla moje vlastní nedávné zážitky. A protože se furt najdou lidi, kteří nevěří, že se to opravdu děje, neuškodí si připomenout, že tohle je REALITA.
Prosba o ruskou vlajku:
Zákaznice: „Dobrý den, prodáváte vlajky?“
Já: „Ano, prodáváme české vlajky.“
Zákaznice: „Ale já chci ruskou, máte?“
Já: „Ne, bohužel.“
Zákaznice: „Cože? Vy jako v infocentru neprodáváte ruské vlajky?!! Nechápu! Hlavně, že všude visí ukrajinské!“
Já: „Zkuste sehnat přes internet. Nevím o tom, že by se někde daly koupit.“
Zákaznice: „Snad to stihnu sehnat do 9. května (Den vítězství).“
Arogance sama:
Řeším se zákaznicí jakým stylem funguje MHD. Paní se mnou od začátku jedná jako s hovínkem. Řeknu: „Nevím, jestli víte….?“ paní ovšem slyší jenom první slovo “nevím”, a spustí: „Vy jako pracujete v infocentru, a nevíte, jak funguje MHD?!!?“
Já: „Cože? To jsem neřekla. Já jsem se jen chtěla zeptat, jestli víte…“
Následně mě paní dorazí pohrdavou větou, že nechápe, proč do 15 let musí vyřídit kartičku na MHD rodiče, když její dceři je už 11 let.
Nutno říct, že ne každý den je plodný na silné zážitky. Tohle byl slabší odvar.
Připomínám: Najdou se i milí, slušní, pohodoví lidi. Nicméně věřte, že jsem za 3 roky práce s lidmi zažila všelicos. Někdy mi prostě zůstává rozum stát. Ať už kvůli požadavkům zákazníků, nebo kvůli tomu, jak s námi jednají.
P. S. Taky mě překvapuje, kolik lidí si myslí, že je chcete podvést, podrazit, vytahat z nich bezdůvodně peníze. Smutné.
P. P. S. Co jsem mimo jiné zažila: nadávky, výhružky ohledně rozbití prodejny, házení peněz pod ruce, naštvané e-maily…
Náhled: Canva.com
S tvými zkušenostmi bych si jako novou práci hledala něco, kde se schovám před lidmi. 🙈 To je děs, co musíš snášetx
To mám v plánu 😀 už to doklepu.
Ale jak jsem psala, najdou se i fajn pohodoví lidi
Ježkovy oči. Proti tomu je učení hotová procházka růžovým sadem.